



Overordnede lejebetingelser
-
Det er lejers fulde ansvar af Lille Dallas og inventar, afleveres i samme stand som ved modtagelsen, det gælder også alle udendørs faciliteter.
-
Fejl og mangler som ikke er påtalt ved modtagelse af huset, vil blive udbedret på lejers regning, det gælder også manglende oprydning.
-
Ved leje af lokalerne er lejer selv ansvarlig for eventuelle myndighedsgodkendelser eller andet, som knytter sig til arrangementer. Udgifter betales af lejer.
-
Vi gør opmærksom på, at værdier af enhver art som opbevares i huset, sker for lejers egen risiko, da vi ikke kan forsikre dem.
Der er ingen udlejning til ungdomsfester, 18 Års fødselsdage, studenterfest og lignede.
Hvis der reserveres en dato mere end 1 År frem, tages der forbehold for evt. prisstigninger.
Ordensregler:
-
Rygning er ikke tilladt indendørs (der opkræves 1500 kr. til ekstra rengøring hvis der findes tegn på rygning i huset)
-
Borde og stole må ikke tages med udenfor
-
Gæster må ikke stå på borde og stole
-
Der må ikke kastes med ris, kanel, peber mv. indendørs
-
Der må ikke anvendes skruer, tegnestifter o.lign. på vægge, gulve, lofter, og inventar.
-
Der må ikke bores, skrues eller sømmes i forbindelse med opsætning af Æresport
Aflevering af lejemål:
Huset skal afleveres i samme stand som ved modtagelse, medmindre andet er aftalt.
-
At borde og stole rengøres og stilles tilbage som ved modtagelse af Lille Dallas
-
At vinduer og døre lukkes og låses, og at lyset er slukket
-
At affaldet er båret ud i affaldscontainer
-
At tomme flasker og dåser er fjernet
-
Spilles der, eller andre uheld på gulvene, SKAL det strakt tørres op og vaskes på det spildte område
-
At ituslåede ting sættes på køkkenbordet og der afregnes for det. Pris. pr. glas, 25,-kr. tallerkner 25,-kr. skåle 35,- kr.
-
At toiletterne er opryddet.
-
At udearealer kontrolleres for cigaret skodder, plastkrus, flasker osv. Som bortskaffes
Køkken:
Alt køkkenudstyr og service kan benyttes, men lejer medbringer selv
-
Viskestykker
-
Opvaskemiddel
-
Karklude
-
Affaldssække
-
Stanniol & bagepapir
Skåle, fade, porcelæn og andre ting som tilhører huset må ikke fjernes herfra. Lejeren medbringer selv emballage til madrester m.m.
HUSK! Service, bestik og glas tørres af efter opvask i opvaskemaskine og stilles på plads.
Madvarer fjernes, ovn, komfur, køleskab og borde tørres af efter brug.
Slut rengøring af Lille Dallas er obligatorisk - Der betales en pris på 500,- kr. til dækning rengøringskone.
Vedr. afbestilling:
Aflyses den reserverede dato vedr. leje af Lille Dallas 6 mdr. før festen skal afholdes opkræves der et reservationsgebyr på 3000,- kr.
Aflyses den reserverede dato under 6 måneder før afholdelse af festen betales det fulde beløb for lejemålet.