top of page

Overordnede lejebetingelser

  • Det er lejers fulde ansvar af Lille Dallas og inventar, afleveres i samme stand som ved modtagelsen, det gælder også alle udendørs faciliteter.

  • Fejl og mangler som ikke er påtalt ved modtagelse af huset, vil blive udbedret på lejers regning, det gælder også manglende oprydning.

  • Ved leje af lokalerne er lejer selv ansvarlig for eventuelle myndighedsgodkendelser eller andet, som knytter sig til arrangementer. Udgifter betales af lejer.

  • Vi gør opmærksom på, at værdier af enhver art som opbevares i huset, sker for lejers egen risiko, da vi ikke kan forsikre dem.

Der er ingen udlejning til ungdomsfester, 18 Års fødselsdage, studenterfest og lignede.

Hvis der reserveres en dato mere end 1 År frem, tages der forbehold for evt. prisstigninger.

Ordensregler:

  • Rygning er ikke tilladt indendørs (der opkræves 1500 kr. til ekstra rengøring hvis der findes tegn på rygning i huset)

  • Borde og stole må ikke tages med udenfor

  • Gæster må ikke stå på borde og stole

  • Der må ikke kastes med ris, kanel, peber mv. indendørs

  • Der må ikke anvendes skruer, tegnestifter o.lign. på vægge, gulve, lofter, og inventar.

  • Der må ikke bores, skrues eller sømmes i forbindelse med opsætning af Æresport
     

Aflevering af lejemål:

Huset skal afleveres i samme stand som ved modtagelse, medmindre andet er aftalt.

  • At borde og stole rengøres og stilles tilbage som ved modtagelse af Lille Dallas

  • At vinduer og døre lukkes og låses, og at lyset er slukket

  • At affaldet er båret ud i affaldscontainer

  • At tomme flasker og dåser er fjernet

  • Spilles der, eller andre uheld på gulvene, SKAL det strakt tørres op og vaskes på det spildte område

  • At ituslåede ting sættes på køkkenbordet og der afregnes for det. Pris. pr. glas, 25,-kr. tallerkner 25,-kr. skåle 35,- kr.

  • At toiletterne er opryddet.

  • At udearealer kontrolleres for cigaret skodder, plastkrus, flasker osv. Som bortskaffes

 

Køkken:

Alt køkkenudstyr og service kan benyttes, men lejer medbringer selv

  • Viskestykker

  • Opvaskemiddel

  • Karklude

  • Affaldssække

  • Stanniol & bagepapir

 

Skåle, fade, porcelæn og andre ting som tilhører huset må ikke fjernes herfra. Lejeren medbringer selv emballage til madrester m.m.

HUSK! Service, bestik og glas tørres af efter opvask i opvaskemaskine og stilles på plads.

Madvarer fjernes, ovn, komfur, køleskab og borde tørres af efter brug.

Slut rengøring af Lille Dallas er obligatorisk - Der betales en pris på 500,- kr. til dækning rengøringskone.

 

Vedr. afbestilling:

Aflyses den reserverede dato vedr. leje af Lille Dallas 6 mdr. før festen skal afholdes opkræves der et reservationsgebyr på 3000,- kr.

Aflyses den reserverede dato under 6 måneder før afholdelse af festen betales det fulde beløb for lejemålet.

bottom of page