top of page

Overordnede lejebetingelser

  • Det er lejers fulde ansvar af Lille Dallas og inventar, afleveres i samme stand som ved modtagelsen, det gælder også alle udendørs faciliteter
     

  • Fejl og mangler som ikke er påtalt ved modtagelse af huset, vil blive udbedret på lejers regning, det gælder også manglende oprydning.
     

  • Ved leje af lokalerne er lejer selv ansvarlig for eventuelle myndighedsgodkendelser eller andet, som knytter sig til arrangementer. Udgifter betales af lejer.
     

  • Vi gør opmærksom på, at værdier af enhver art som opbevares i huset, sker for lejers egen risiko, da vi ikke kan forsikre dem.

Der er ingen udlejning til ungdomsfester, 18 Års fødselsdage, studenterfest og lignede.

Hvis der reserveres en dato mere end 1 År frem, tages der forbehold for evt. prisstigninger.

Ordensregler:

  • Rygning er ikke tilladt indendørs (der opkræves 2000,00 kr. til ekstra rengøring hvis der findes tegn på rygning i huset)

  • Borde, barborde og stole må ikke tages med udenfor

  • Gæster må ikke stå på borde og stole

  • Der må ikke kastes med ris, kanel, peber mv. indendørs

  • Der må ikke anvendes skruer, tegnestifter og lignede. på vægge, gulve, lofter, og inventar.

  • Der må ikke bores, skrues eller sømmes i forbindelse med opsætning af Æresport
     

Aflevering af lejemål:

Lille Dallas skal afleveres i samme stand som ved modtagelse.

Gennemgang og aflevering af lejemålet sker præcis kl. 12.00 dagen efter festen.

Sker aflevering efter kl. 12.00 betales 1000,00 kr. pr. påbegyndt time.

 

      Borde og stole rengøres og stolene stables med 8 stole i hver stak. Bordene skal ikke klappes sammen.

  • Alle vinduer og døre lukkes og låses, og at lyset er slukket overalt.

  • Udendørs askebæger gøres rene.

  • Alt affald er fjernet. Det man kommer med tages med igen. ( emballage fra dåse øl og sodavand, pap fra vin, papirduge osv.

  • Tomme flasker og dåser er fjernes og tages med hjem.

  • Spilles der, eller andre uheld på gulvene, SKAL det strakt tørres op og vaskes på det spildte område

  • Ituslåede ting sættes på køkkenbordet og der afregnes for det. Pris. pr. glas, 30,-kr. - pr. tallerkner 50,-kr. skåle 25 til 50,- kr. Fade osv. dagspris.

  • Toiletterne og salen er opryddet og der ikke ligger papir eller lignede på gulvene.

  • Udearealerne kontrolleres for cigaretskodder, plastkrus, flasker, affald,  osv. Som bortskaffes

 

Køkken:

Dette er et anretter køkken og der må IKKE laves mad i køkkenet. 

Alt køkkenudstyr og service kan benyttes, men lejer medbringer selv

  • Viskestykker

  • Opvaskemiddel

  • Karklude

  • Affaldssække

Skåle, fade, porcelæn og andre ting som tilhører huset må ikke fjernes herfra. Lejeren medbringer selv emballage til madrester m.m.

HUSK! Service, bestik og glas tørres af efter opvask i opvaskemaskine og stilles på plads.

Madvarer fjernes, ovn, komfur, køleskab og borde tørres af efter brug.

Slut rengøring af Lille Dallas er obligatorisk - Der betales en pris på 500,- kr. - (1000,00 kr. ved Bryllup) til rengøring.

 

Vedr. afbestilling:

Aflyses den reserverede dato vedr. leje af Lille Dallas 6 mdr. før festen skal afholdes opkræves der et reservationsgebyr på 3000,- kr.

Aflyses den reserverede dato under 3 måneder før afholdelse af festen betales det fulde beløb for lejemålet ved aflysningen.

IMG_6391_edited.jpg
bottom of page